Privacybeleid
De verantwoordelijke voor de verwerking van persoonsgegevens op deze website in de zin van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (hierna ‘AVG’) is Seconex bv, Gasdam 11, 9120 Beveren, [email protected], +32 486 68 71 61.
De verantwoordelijke voor de verwerking van persoonsgegevens is de natuurlijke of rechtspersoon die alleen of samen met anderen beslist over de doeleinden en middelen voor de verwerking van persoonsgegevens.
Om veiligheidsredenen en om de overdracht van persoonlijke gegevens en andere vertrouwelijke inhoud te beschermen (bijv. Bestellingen of vragen aan de verantwoordelijke persoon), gebruikt deze website een SSL of TLS-codering. U herkent een versleutelde verbinding aan de tekenreeks “https: //” en het slotsymbool in uw browser regel.
Als er vragen zijn over dit privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen via [email protected].
Wanneer u onze website alleen voor informatieve doeleinden gebruikt, d.w.z. als u zich niet registreert of ons anderszins informatie verstrekt, verzamelen wij alleen gegevens die uw browser naar onze server verzendt (zogenaamde “serverlogbestanden”). Wanneer u onze website bezoekt, verzamelen wij de volgende gegevens, die technisch noodzakelijk zijn om de website aan u te tonen:
- Onze bezochte website
- Datum en tijd op het moment van toegang
- Hoeveelheid verzonden gegevens in bytes
- Bron / referentie van waaruit u op de pagina bent gekomen Browser gebruikt
- Gebruikt besturingssysteem
- Gebruikt IP-adres (indien van toepassing: in anonieme vorm)
De verwerking vindt plaats in overeenstemming op basis van ons legitieme belang bij het verbeteren van de stabiliteit en functionaliteit van onze website. De gegevens worden niet doorgegeven of op een andere manier gebruikt. We behouden ons echter het recht voor om de serverlogbestanden achteraf te controleren als er concrete aanwijzingen zijn voor illegaal gebruik.
In overeenstemming met artikel 6, lid 1, onder b), van de AVG worden persoonlijke gegevens verder verzameld en verwerkt als u deze aan ons verstrekt voor de uitvoering van een contract of bij het openen van een klantenaccount. Welke gegevens worden verzameld, is te zien op de respectieve invoerformulieren. Het verwijderen van uw klantaccount is op elk moment mogelijk en kan worden gedaan door een bericht te sturen naar het bovenstaande adres van de verantwoordelijke. We bewaren en gebruiken de door u verstrekte gegevens om het contract af te handelen. Nadat het contract volledig is verwerkt of uw klant account is verwijderd, worden uw gegevens met inachtneming van fiscale en commerciële bewaartermijnen geblokkeerd en na het verstrijken van deze termijnen verwijderd.
Alle persoonlijke gegevens die we verzamelen:
- uw e-mailadres; om uw aankopen naar u te verzenden om u te informeren over die bestellingen of informatie die u heeft aangevraagd om u te informeren over onze producten en diensten, of over opkomende evenementen wanneer u hiermee expliciet akkoord bent gegaan, of wanneer u al klant bent en wanneer u deze heeft gedeeld uw e-mailadres bij ons
- uw postadres; om de door u aangevraagde bestellingen te ontvangen op het adres dat u ons hebt opgegeven
- uw telefoonnummer; om telefonisch gecontacteerd te worden door ons bedrijf als dit nodig is om u te informeren over de bestellingen of informatie die u heeft aangevraagd
- uw betalingsinformatie; we verzamelen betalingsinformatie voor elke bestelling, maar we slaan geen betalingsinformatie op onze servers op. Uw betalingsinformatie wordt veilig gecommuniceerd naar en verwerkt via onze e-commerce softwareleverancier Easy Payment Services (PAY)
- (optioneel) uw bedrijfsnaam en btw-nummer
Als u zich aanmeldt voor onze e-mailnieuwsbrief, sturen wij u regelmatig informatie over onze aanbiedingen. De enige verplichte informatie voor het verzenden van de nieuwsbrief is uw e-mailadres. Het verstrekken van verdere gegevens is vrijwillig en wordt gebruikt om u persoonlijk te kunnen aanspreken. Voor het versturen van de nieuwsbrief maken wij gebruik van een zogenaamde opt-in procedure. Dit betekent dat wij u alleen een e-mailnieuwsbrief sturen als u uitdrukkelijk aan ons heeft bevestigd dat u instemt met het verzenden van de nieuwsbrief.
Door daarmee in te stemmen, geeft u ons uw toestemming voor het gebruik van uw persoonlijke gegevens in overeenstemming met artikel 6, lid 1, onder a) AVG. Wanneer u zich aanmeldt voor de nieuwsbrief, slaan wij uw door de internetprovider (ISP) ingevoerde IP-adres en de datum en tijd van registratie op om eventueel misbruik van uw e-mailadres achteraf te kunnen traceren. De gegevens die door ons worden verzameld bij het aanmelden voor de nieuwsbrief, worden uitsluitend gebruikt voor reclame via de nieuwsbrief. U kunt zich op elk moment uitschrijven voor de nieuwsbrief via de link in de nieuwsbrief of door een bericht te sturen naar de hierboven genoemde verantwoordelijke. Nadat u zich heeft afgemeld, wordt uw e-mailadres onmiddellijk verwijderd uit onze nieuwsbrief distributielijst.
Voor het afhandelen van uw bestelling kunnen wij samenwerken met dienstverlener(s) die ons geheel of gedeeltelijk ondersteunen bij de uitvoering van afgesloten contracten. Bepaalde persoonlijke gegevens worden aan deze serviceproviders doorgegeven in overeenstemming met de volgende informatie.
De door ons verzamelde persoonsgegevens worden in het kader van de contractafwikkeling doorgegeven aan het transportbedrijf dat met de levering is belast, voor zover dit voor de levering van de goederen noodzakelijk is. Wij geven uw betalingsgegevens door aan de betrokken kredietinstelling als onderdeel van de betalingsverwerking, indien dit nodig is voor de betalingsverwerking. Als er gebruik wordt gemaakt van betalingsdienstaanbieders, zullen wij u hierover hieronder expliciet informeren.
In overeenstemming met de wetgeving hebt u het recht om op de hoogte te zijn van de rechtmatigheid van de verwerking van uw persoonlijke gegevens. U heeft het recht op:
- Bevestiging dat uw gegevens worden verwerkt;
- Toegang tot uw persoonlijke gegevens en andere aanvullende informatie, gedekt door dit privacybeleid.
Ons bedrijf kan de consumenteninformatie gebruiken voor nieuwe doeleinden die nog niet voorzien zijn in ons privacybeleid. In dat geval zullen we contact met u opnemen alvorens uw persoonlijke gegevens te gebruiken, om u te informeren over de wijzigingen in ons beleid voor de bescherming van persoonlijke gegevens en om u de kans te bieden uw deelname hieraan te weigeren. Op eenvoudig verzoek verlenen wij alle bezoekers van onze website toegang tot alle informatie die wij van hen hebben opgeslagen. Een kopie van de informatie waarover we beschikken, wordt kosteloos verstrekt. Als het verzoek echter buitensporig en herhaaldelijk naar voren komt, behouden we ons het recht voor om redelijke administratiekosten in rekening te brengen.
Vraag dit schriftelijk aan [email protected] en we zullen ons best doen om de gevraagde informatie zo snel mogelijk te verstrekken, maar hou er rekening mee dat we maximaal 1 maand de tijd hebben om aan uw verzoek te voldoen. U kunt op elk moment uw gegevens opvragen, corrigeren en weigeren om ons uw gegevens te laten gebruiken om informatie te sturen, door te schrijven naar [email protected].
Om het bezoeken van onze website aantrekkelijk te maken en het gebruik van bepaalde functies mogelijk te maken, gebruiken wij op verschillende pagina’s zogenaamde cookies. Dit zijn kleine tekstbestanden die op uw apparaat worden opgeslagen. Sommige van de door ons gebruikte cookies worden na het einde van de browsersessie weer verwijderd, d.w.z. nadat u uw browser heeft afgesloten (zogenaamde sessie cookies). Andere cookies blijven op uw apparaat staan en stellen ons of onze partnerbedrijven (cookies van derden) in staat uw browser bij uw volgende bezoek te herkennen (permanente cookies). Als er cookies worden geplaatst, verzamelen en verwerken ze bepaalde gebruikersinformatie, zoals browser- en locatiegegevens, evenals IP-adres waarden op individuele basis. Permanente cookies worden automatisch verwijderd na een bepaalde periode.
In sommige gevallen worden cookies gebruikt om het bestelproces te vereenvoudigen door instellingen op te slaan (bijvoorbeeld het onthouden van de inhoud van een virtueel winkelwagentje voor een later bezoek aan de website). Als persoonlijke gegevens ook worden verwerkt door individuele cookies die door ons zijn geïmplementeerd, vindt de verwerking plaats in overeenstemming met de GDPR-wetgeving (ofwel om het contract uit te voeren ofwel voor de best mogelijke functionaliteit van de website en een klantvriendelijk en effectief ontwerp van het paginabezoek).
We kunnen samenwerken met advertentiepartners die ons helpen onze website interessanter voor u te maken. Hiervoor worden bij uw bezoek aan onze website ook cookies van partnerbedrijven op uw harde schijf opgeslagen (cookies van derden). Als we samenwerken met de bovengenoemde advertentiepartners, wordt u individueel en afzonderlijk geïnformeerd over het gebruik van dergelijke cookies en de omvang van de verzamelde informatie.
Houd er rekening mee dat u uw browser zo kunt instellen dat u wordt geïnformeerd over het plaatsen van cookies en individueel kunt beslissen of u deze accepteert of de acceptatie van cookies voor bepaalde gevallen of in het algemeen uitsluit. Elke browser verschilt in de manier waarop hij cookie-instellingen beheert. Dit wordt beschreven in het helpmenu van elke browser, waarin wordt uitgelegd hoe u uw cookie-instellingen kunt wijzigen.
Bezoek https://allaboutcookies.org voor meer informatie over cookies en hoe u deze kunt uitschakelen.
We ontvangen automatisch informatie van uw webbrowser of apparaat. Deze informatie omvat de naam van de website van waaruit u onze website hebt bezocht, indien van toepassing, evenals de naam van de website waar u naartoe gaat wanneer u onze website verlaat. Deze informatie omvat ook het IP-adres van uw apparaat / proxyserver die u gebruikt om toegang te krijgen tot internet, de naam van uw internet website-provider, het type webbrowser, het type mobiel apparaat en het besturingssysteem van de computer. We gebruiken al deze informatie om trends onder onze gebruikers te analyseren om onze website te helpen verbeteren.
We gebruiken de informatie die we van u ontvangen als volgt:
- het delen van informatie met gelieerde ondernemingen en andere derde partijen;
wij verkopen, verhuren of verstrekken uw persoonlijk identificeerbare informatie niet aan derden voor marketingdoeleinden. We verstrekken uw persoonlijk identificeerbare informatie alleen aan gelieerde ondernemingen die ons diensten verlenen met betrekking tot het voltooien van uw bestelling (Mollie en Bpost). Dergelijke gelieerde ondernemingen ontvangen alleen informatie die nodig is om de respectieve diensten te verlenen en zijn gebonden aan vertrouwelijkheids-overeenkomsten die het gebruik van dergelijke informatie beperken. - Wettelijk vereiste vrijgave van informatie;
we kunnen wettelijk verplicht zijn om uw persoonlijk identificeerbare informatie vrij te geven, als een dergelijke openbaarmaking (a) vereist is op grond van een dagvaarding, de wet of een ander juridisch proces; (b) nodig zijn om wetshandhaving functionarissen of handhavingsinstanties van de overheid bij te staan; (c) noodzakelijk om schendingen van onze juridische voorwaarden te onderzoeken of anderszins af te dwingen; (d) noodzakelijk om ons te beschermen tegen juridische stappen of claims van derden, inclusief u en/of andere leden; en/of (e) noodzakelijk om de wettelijke rechten, persoonlijk / onroerend goed of persoonlijke veiligheid van atlj.V, onze gebruikers, medewerkers en gelieerde ondernemingen te beschermen.
Indien wij uw persoonsgegevens verwerken op basis van ons wettig belang, hebt u op elk moment het recht van verzet. Als u gebruik maakt van uw recht van verzet, zullen wij de verwerking van betrokken gegevens beëindigen. Verdere verwerking is voorbehouden indien we verplichte redenen voor de verwerking kunnen aanwijzen die buiten uw belangen, fundamentele rechten en vrijheden gaan, of als de verwerking of uitdrukking van toepassing is.
De duur van de opslag van persoonsgegevens is gebaseerd op de respectievelijke wettelijke bewaartermijn (bijv. Commerciële en fiscale bewaartermijnen). Na het verstrijken van de periode worden de relevante gegevens routinematig verwijderd, op voorwaarde dat ze niet langer nodig zijn voor contractuitvoering en/of we geen gerechtvaardigd belang hebben bij verdere opslag.